Nalaganje Dogodki

« Vsi Dogodki

  • Ta dogodek je minil.

Marketing TOPX: Mapiranje marketinške skladnosti v času silovitih sprememb – Društvo za marketing Slovenije – DMS / Ljubljana

11. februarja @ 12:00 - 16:00
11.2.2025 Marketing TOPX Mapiranje marketinške skladnosti v času silovitih sprememb-napovednik-dogodki

DATUM: Torek, 11.2.2025

URA: 12.00-16.00

LOKACIJA: Fantastični prostori, Stegne 23a, 1000 Ljubljana

ORGANIZATOR: Društvo za marketing Slovenije

SPLETNA STRAN DOGODKA: Več info in prijava TUKAJ

STROŠEK: Za člane DMS brezplačno, za nečlane znaša udeležba na dogodku 149 eur +DDV.

 

Link do dogodka in prijave: https://www.dmslo.si/program/mapiranje-marketinske-skladnosti-v-casu-silovitih-sprememb

 

Program

 

Izobraževanje

OD PIŠKOTKOV DO UMETNE INTELIGENCE
Pridružite se nam na izobraževanju, kjer bomo skupaj raziskovali, kako pluti skozi hitro spreminjajočo se krajino marketinga in tehnologije ter ostati v skladu z evropsko zakonodajo. Gre že za četrti skupni dogodek v organizaciji Društva za marketing Slovenije, IAB Slovenija in Info hiše.

Dogodek se osredotoča na ključne spremembe in izzive, ki jih prinaša leto 2025. Med temami boste lahko prisluhnili:

Pregledu najnovejših zakonodajnih in tehnoloških sprememb, ki vplivajo na marketing.
Vodniku za marketinško skladnost: katere ključne elemente je treba imeti urejene.
Primerom dobre prakse pri uvajanju rešitev za skladnost, vključno z implementacijo orodij za upravljanje podatkov in varnostjo podatkov v EU.
Javno dostopnim orodjem, ki olajšajo skladnost z zakonodajnimi zahtevami.

 

RAZKRIVAMO PRVE GOVORCE
Z nami bodo:

Jurij Žurej, Atlantic grupa d.d.
Jerneja Faletič, vodja digitalne akvizicije, Triglav Skladi in Urša Vuga, direktorica področja skladnosti in podpore poslovanju, Triglav Skladi >> Pogovori marketinga in skladnosti – ko zapleteni izzivi postanejo elegantne rešitve
Tomaž Štucin, direktor, Squalomail >> Kaj zares pomeni, da so moji podatki v EU in kako lahko to preverim?
Tanja Picek, DPO, Pro Plus / POP TV >> Didomi: Prednosti, slabosti in predvsem naše izkušnje
Jaka Repanšek, RePublis, predsednik Oglaševalskega razsodišča
Zoran Savin, IAB Slovenija
Primož Govekar, Info hiša
Ob zaključku dogodka bomo izpostavili in nagradili najboljše prakse s področja digitalnih rešitev.

 

Ali je vaša spletna stran skladna z zakonodajo o zasebnosti?

‍Vabimo vas k brezplačnemu pregledu vaše spletne strani, kjer bomo preverili, ali izpolnjujete zahteve zakonodaje o e-zasebnosti. Sodelovanje vam omogoča, da izboljšate skladnost zbiranja piškotkov in uporabe drugih sledilcev na spletni strani ter uporabniško izkušnjo rešitve za skladnost. Vaš primer bo lahko izpostavljen kot primer dobre prakse na prihajajočem dogodku Marketing TOPX. V letu 2024 sta bili med prijavljenimi najbolj ustrezni spletni mesti petrol.si in polkadot.si >>> več v zapisu: Obrazec za piškotke kot marketinško orodje.

 

KAJ PRIDOBITE?

🔍 Pregled piškotkov in sledilnih tehnologij na vaši strani, 💡 povzetek stanja s priporočili za izboljšanje skladnosti in uporabniške izkušnje. 🏆 Priložnost za izpostavitev vašega podjetja kot primer dobre prakse na Marketing TOPX-u.

Sodelujete tako, da izpolnite prijavnico in navedete URL vaše spletne strani. Povzetek stanja s priporočilom boste prejeli pred dogodkom, ki bo 11. februarja.

Rok za oddajo prijave je 31. januar 2025. >> Več informacij.
PRIJAVNICA
Dogodek je namenjen članom DMS, IAB Slovenija in gostom Info hiše, prijavnine ni. Na dogodku bomo še posebej veseli tistih, ki se z zgornjimi temami srečujete pri svojem delu.

Pridružite se nam v torek, 11. februarja, ob 12. uri v Fantastičnih prostorih (Stegne 23A).

Udeležba na izobraževanju Marketing TOPX prinaša 10 točk za DMS certifikat znanja.

 

 

Podrobnosti

Datum:
11. februarja
Čas:
12:00 - 16:00
Kategorije Dogodek:
, ,
Spletna stran:
https://www.dmslo.si/program/mapiranje-marketinske-skladnosti-v-casu-silovitih-sprememb

Other

Regija
Osrednjeslovenska
Občina
Ljubljana
Prireditve
Poslovne prireditve
Izobraževanja
Predavanja