Na prvem Članskem meetupu v letu 2025 bomo govorili o vroči temi – marketinških trendih, na katere moramo biti pripravljeni v letu 2025. Srečanje bo ponudilo sveže vpoglede, praktične nasvete in priložnost za mreženje z vrhunskimi strokovnjaki.
KDO VSE BO Z NAMI? dr. Vesna Miloševič Zupančič, strokovna direktorica e-Študentskega Servisa Dr. Vesna M. Zupančič, po izobrazbi doktorica znanosti iz področja organizacijsko-kadrovskih študij, se že 20 let ukvarja z mladimi, trgom dela, zaposlovanjem mladih, študentskim delom in kompetencami. Razkrila nam bo aktualne trende na trgu dela in prihodnje izzive. Njeno vodilo je, da so zaposleni zlato 21. stoletja, zato morajo vsi člani ekip, ne le vodje in kadrovski managerji, razmišljati o tem, kako jih privabljati, obdržati in razvijati. Pozornost bomo namenili tudi generacijskim razlikam, pričakovanjem in željam generacije Z ter načinom, kako jih nagovoriti. Lovro Gruden, direktor Indigo Consulting Lovro Gruden je direktor podjetja Indigo in strokovnjak za poslovno svetovanje ter strateško upravljanje projektov. S svojo bogato poklicno potjo, ki jo je začel kot poslovno-finančni analitik in svetovalec, je skozi leta vodil različne projekte, povezane z optimizacijo organizacije, poslovno inteligenco in implementacijo kompleksnih IT rešitev. V današnjem kompleksnem poslovnem svetu vsak uspešen marketingaš potrebuje širši pogled. Ključ do sprejemanja pragmatičnih in pravih odločitev leži v razumevanju globalnih makroekonomskih gibanj, silnic, ki preoblikujejo vrednostne verige, ter dinamik povpraševanja na trgu. Lovro Gruden nas bo popeljal skozi ključne faktorje, ki jih moramo poznati, saj bodo krojili naš uspeh na trgu. dr. Aljaž Košmerlj, sistemski arhitekt za umetno inteligenco United.Cloud Aljaž Košmerlj že 17 let deluje na področju umetne inteligence in strojnega učenja. Po raziskovalnem delu na Institutu Jožef Stefan in sodelovanju z akademskimi ter poslovnimi partnerji, kot so Stanford University, Bloomberg in Kolektor, se je usmeril v industrijske vode. Delal je z mnogimi domenami, od avtonomnimi roboti, analizo besedil, e-trgovino, pametnimi tovarnami, senzorji v vozilih do platformami za pretakanje videa.
Na Članskem meetupu bo predstavil ključne trende v umetni inteligenci ter njihov vpliv na marketing in druga področja, s poudarkom na generativni umetni inteligenci in pametnih agentih, ki se obljubljajo kot naslednji korak. Pridružite se nam na dinamičnem in navdihujočem dogodku, kjer bomo skupaj odkrivali vroče teme in priložnosti za leto 2025.
Se vidimo v ponedeljek, 27. januarja, ob 17. uri v Fantastičnih prostorih (Stegne 23A, Ljubljana). Zadnji del bo kot vedno namenjen druženju.
Datum dogodka – Začetek:* 21. 1. 2025
Datum dogodka – Konec:* 21. 2. 2025
Čas dogodka – Začetek (podaj uro):* 17.00
Čas dogodka – Konec (podaj uro):* 20.00
Prizorišče dogodka:* Fantastični prostori
Naslov prizorišča (Ulica in hišna številka):* Stegne 23a
Poštna številka, mesto oz. kraj Prizorišča:* 1000 Ljubljana
Občina:* Ljubljana
Država Prizorišča:*
Telefon Prizorišča:
Organizator dogodka:* Društvo za marketing Slovenije
Telefon – Organizator:
Spletna stran – Organizator: https://www.dmslo.si/
Email – Organizator:* info@dmslo.si
Spletna stran – Dogodka: https://www.dmslo.si/program/vroci-marketinski-trendi-v-2025
Stroški Dogodka:* Za člane DMS brezplačno, za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 eur +DDV.